Folytatjuk a Lélek útját a halál után… mint mindig, most is Dr. Michael Newton (Dr. N.:) hipnózisban kutatja alanyain (A.:) keresztül a földi életek közti életet, hogy mi történik a halál után, egészen addig, míg újra meg nem születünk egy másik testben…
Lelkünk Útja – Az Elhelyezkedés
7. rész
Hogy egy – egy lélek melyik csoportba kerül, azt fejlettségének szintje dönti el. A testi halált követően a lélek hazaútja azzal végződik, hogy megérkezik a saját kolóniájában lévő, számára fenntartott helyére – hacsak nem igen fiatal lélekről van szó. Egy adott fürtben közeli barátok találhatók, akiknek a tudati szintjük azonos.
A lelkek másodlagos csoportjai támogató közösségekként szerveződnek, amelyek közel sem olyan bensőségesek, mint az előbbiek.
A kisebb alcsoportokba rendeződő, elsődleges fürtök száma változó. A jelek szerint mindegyikbe 3 – 25 közti számú lélek tartozik. Úgy mondják, hogy az ilyen – belső körnek nevezett – formációnak az átlagos létszáma 15 körüli.
A különböző fürtökbe tartozó lelkek között a munkakapcsolatot az inkarnációjukban megtanulandó lecke határozza meg. Ez a résztvevő lelkek elmúlt életeiben kialakult kapcsolatával vagy valamilyen jellemvonásukkal függ össze.
A különböző fürtcsoportokba tartozó lelkek ismeretségének nincs nagy jelentősége a földi életben. Egy adott fürtcsoport tagjai mindörökre szoros kapcsolatban állnak egymással. A fürtben lévőket legtöbbször a hasonló gondolkodás, a folyamatosan követett, közös célok kapcsolják szorosan egymáshoz. A fürt tagjai általában úgy választanak életet, hogy rokonokként vagy közeli barátokként tölthessék földi idejüket.
A következő esetben az alany (A.) arról számol be, hogy milyen érzés a testi halál után visszatérni a fürtcsoportba.
16. eset
Dr. N.: Most már elhagyta a felvonulási teret, és megérkezett arra a szellemi helyre, ahová tartozik. Mit csinál ezután?
A.: Iskolába járok a barátaimmal.
Dr. N.: Úgy érti, hogy valamilyen szellemi osztályteremben van?
A.: Igen, és tanulunk.
Dr. N.: Szeretném, ha végig vezetne ezen az iskolán, a megérkezése pillanatától kezdve, hogy megérthessem, mi is történik abban. Kezdje ott, hogy elmondja, mit lát kívülről.
A.: Egy tökéletes, négyzet alapterületű görög templomot látok, faragott oszlopokkal. Gyönyörű! Fölismerem, mert minden (élet-) ciklus után ide jövök.
Dr. N.: Mit keres egy klasszikus görög templom a szellemvilágban?
A.: Nem tudom, miért látom így, hacsak azért nem, mert olyan természetes…, hiszen olyan sok életet éltem Görögországban.
Dr. N.: Rendben, akkor folytassuk! Várja valaki önt?
A.: A tanárom, Karla.
Dr. N.: És ő hogyan jelenik meg ön előtt?
A.: Látom, ahogy a templom bejárata felől érkezik, és felém tart…, mint egy istennő…, magas…, hosszú, lebbenő ruhát visel… az egyik válla meztelen…, a haja fel van tűzve, és egy arany csat fogja össze. Felém nyújtja a kezét.
Dr. N.: Nézzen le magára, ön is hasonló ruhában van?
A.: Mi itt, úgy látszik, mindnyájan ugyanúgy öltözünk, fények villódzanak rajtunk, és ezt változtatni is tudjuk, Klara tudja, hogy tetszik nekem.
Dr. N.: Hol vannak a többiek?
A.: Karla bevitt a templomi iskolába. Egy nagy könyvtárat látok. Emberek kis csoportjai beszélgetnek halkan, az asztaloknál. Ez az egész olyan nyugodt, meleg, biztonságos érzés, ami nagyon is ismerős számomra.
Dr. N.: Ezek az emberek mind felnőtt férfiaknak és nőknek látszanak?
A.: Igen, de az én csoportomban több a nő.
Dr. N.: Miért?
A.: Mert most ezzel a vegyértékkel érzik magukat kényelmesebben.
Dr. N.: Oké, mit tesz ez után?
A.: Karla a legközelebbi asztalhoz vezet, ahol azonnal üdvözölnek a barátaim. Ó, de jó visszatérni!
Dr. N.: Miért éppen ezekkel az emberekkel került egy csoportba ebben a templomban?
A.: Mert mindnyájan ugyanabba a tanulócsoportba tartozunk. Nem is tudom elmondani, milyen boldog vagyok, hogy ismét velük lehetek!
Dr. N.: Mondja, hány ember van ebben a könyvtárban?
A.: Körülbelül 20.
Dr. N.: Ez a 20 ember mind nagyon közeli barát?
A.: Igen, mindnyájan nagyon közel állunk egymáshoz. Igen régóta ismerem őket. Közülük öten a legkedvesebb barátaim.
Dr. N.: A 20 ember mindegyike nagyjából azonos tudásszinten jár?
A.: Hát nagyjából. Néhányan kissé előbbre tartanak, mint a többiek.
Dr. N.: Tudásszintje alapján hová helyezné önmagát a csoportban?
A.: Nagyjából középre.
Dr. N.: A tanulást illetően hogyan áll az 5 legkedvesebb barátja között?
A.: Ó, hát nagyjából mind egyformán állunk. Sokat dolgozunk együtt.
Dr. N.: Hogy hívja őket?
A.: Beceneveken szólítjuk egymást.
Dr. N.: És miért vannak beceneveik?
A.: Hogy meghatározzuk mindenkinek a lényegét. Ahogy ránézünk egymásra, földi dolgok jutnak az eszünkbe.
Dr. N.: Mi az ön beceneve?
A.: Bogáncs.
Dr. N.: Ez az ön személyes tulajdonságára vonatkozik?
A.: Tudják, hogy eléggé kemények a reakcióim a rotációkban (földi életekben) előforduló új helyzetekben.
Dr. N.: Most elmondaná, hogy mit csinálnak ön és a társai ebben a könyvtárban?
A.: Odamegyek az asztalomhoz, és mindnyájan a könyvekbe merülünk.
Dr. N.: Könyvekbe? Miféle könyvekbe?
A.: Életkönyvekbe.
Dr. N.: Írja le ezeket, amilyen pontosan csak tudja!
A.: Ezek képeskönyvek, 6 – 8 centiméter széles, fehér gerinccel…, az egész elég nagy…
Dr. N.: Nyisson ki nekem egy életkönyvet, és mondja el, mit látnak benne ön és a barátai az asztalnál!
A.: Nincs benne írás, amit látunk, azok élő képek.
Dr. N.: Mozgó képek?
A.: Igen, sokdimenziós képek. Mozognak, elcsúsznak… a kristály közepétől, amely a visszavert fénytől mindig változik.
Dr. N.: Mesélje el, hogyan használják a könyveket!
A.: Nos, amikor kinyílik a könyv, a képek mindig homályosak. Aztán a gondolatainkkal elérjük, hogy a kristály a sötétből világosra váltson, majd … helyzetbe áll. Így már látni lehet… kicsiben … az elmúlt életünket és a párhuzamos, alternatív lehetőségeket.
Dr. N.: Hogyan kezelik az időt ezek a könyvek?
A.: Képkockákként… oldalanként…, az életkönyvekben az idő össze van sűrítve.
Dr. N.: Nem szeretnék most nagyon elmerülni a múltjában, de azért vessen egy pillantást a könyvre. Mi az első, amit meglát benne?
A.: Az önfegyelem hiánya az előző életemben…, ez jár most az eszemben. Látom, hogy egy szerelmi összetűzésben fiatalon meghalok; az egésznek semmi értelme sem volt.
Dr. N.: Látja a jövőbeli életeit a könyvben?
A.: Megnézhetjük a jövőbeli lehetőségeket, de csak apró részletekben…, leckék formájában…, ezek a lehetőségek inkább csak később jönnek, a többiek segítségével együtt. Ezek a könyvek alapvetően abban nyújtanak segítséget, hogy elemezhessük múltbeli cselekedeteinket.
Dr. N.: Léteznek ebben az épületben mások számára is tanulószobák?
A.: Nem, ez csak a mi csoportunkat szolgálja. De nem messze innen vannak más épületek is, ahol más csoportok tanulnak.
Dr. N.: Meglátogatják azokat, akik a többi épületben tanulnak?
A.: Csak egy helyre járunk át rendszeresen.
Dr. N.: Melyikre?
A.: Az újjaknak fenntartott helyre. Segítünk nekik, amikor nincsenek ott a tanáraik. Jó érzés, hogy szükség van ránk.
Dr. N.: Miben segítenek nekik?
A.: A házi feladatukban.
Dr. N.: De hát nem a tanárok, vezetők feladata ez?
A.: Nos hát tudja a tanárok… annyival előbbre vannak a fejlődésben, hogy ez a csoport nagyra értékeli a segítségünket, mert közelebb állunk hozzájuk.
Dr. N.: Szóval itt diák korrepetál diákot?
A.: Igen, de csak itt, máshol nem.
Dr. N.: Elmehet bármerre, ha nem zavar más lelkeket a tanulóhelyükön?
A.: Szeretek a templom környékén lófrálni, de bárkit elérek, ha akarok.
- Lelkünk Útja – Az Elhelyezkedés 2. rész
- Lelkünk Útja – Az Elhelyezkedés
- Lelkünk Útja – Az Átmenet
- Lelkünk Útja – Az eligazodás
- Lelkünk Útja – Félresiklott Lélek
- Lelkünk Útja – A Hazatérés
- Lelkünk Útja – A Szellemvilágba vezető átjáró
- Lelkünk Útja – A Halál és Távozás
Források:
Dr. Michael Newton – Lelkünk Útja I.
Véleménye van? Szóljon hozzá!
Csatlakozni szeretne a vitához?Bátran tegye meg!